autor: Magdalena Kobis - du Sabre
Kategorie: Wszystkie | Czaszka Zeusa
RSS

Czaszka Zeusa

czwartek, 19 czerwca 2014
środa, 09 kwietnia 2014

co prawda w budowie ale mozna sie tam czegos nowego doczytac.... ;)

zapraszam

http://magdalena-kobis.pl/

poniedziałek, 17 marca 2014

:)))))

 

http://www.sklep.gildia.pl/szukaj/wydawnictwo/poligraf

wtorek, 11 marca 2014

Moi mili

 

Ksiazke bedzie mozna nabyc w ksiagarniach i sieciowkach takich jak Empik czy Matras juz od 27 marca. Dostepna bedzie takze w wersji elektronicznej.

Beda organizowane wieczorki autorskie, pierwszy w Tarnowie 11 kwietnia o 17:00. Jesli ktos z Was bylby zaineresowany prosze mi przeslac adres mailowy na moja poczte gazetowa a wysle stosowne zaproszenie.

 

 

 

milej lektury :)

1 , 2 , 3 , 4 , 5
| < Lipiec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
O autorze
JUZ KatalogZdrowy.pl ODWIEDZIN